Інформація
Пошук

Як відслідковувати замовлення та переходи?

    У кабінеті партнера в розділі статистика відображається інформація про кількість переходів, замовлень, суми замовлень, нарахувань та виплат.

    Реферальний перехід зберігається в cookie на пристрої користувача і працює протягом 30 днів з моменту переходу. Це означає, що всі замовлення оформлені з пристрою, на якому був здійснений перехід по реферального посиланням протягом 30 днів будуть записуватися в таблицю нижче і реферер буде отримувати за них комісійні.


    

    Пояснення до скріншоту:
1. Дата початку сортування замовлень. За замовчуванням виводяться всі замовлення.
2. Дата закінчення сортування замовлень.
3. Сортування по статусу замовлення. Всі сортування спрацьовують після натискання на кнопку "Фільтр".
4. Кількість переходів - стільки переходів було за Вашим реферальним посиланням за встановлений період.
5. Кількість замовлень - стільки замовлень було оформлено після переходу за Вашим реферальним посиланням за встановлений період.
6. Сума замовлень - сума всіх оформлених замовлень за встановлений період.
7. Сума нарахувань - сума успішних замовлень (одержаних кінцевим клієнтом) за встановлений період.
8. Сума виплат - сума виплачених коштів за успішні замовлення за встановлений період.
9. № Замовлення - номер замовлення по якому показується інформація праворуч в таблиці.
10. Джерело першого заходу - посилання на ресурс, де клієнт знайшов реферальне посилання. "Direct" це прямий перехід за посиланням через адресний рядок.
11. Сторінка першого заходу - посилання на наш сайт за яким клієнт вперше перейшов.
12. Джерело замовлення - посилання на ресурс, де клієнт знайшов реферальне посилання. Якщо джерело не змінилося сюди запишеться джерело першого заходу.
13. Статус замовлення - статус в якому зараз перебуває замовлення. Функціональні статуси на цей час:
             - Новий - замовлення взагалі не оброблялося.
             - В обробці - замовлення взято в роботу нашим менеджером. Якщо в цьому статусі замовлення знаходиться довгий час, значить клієнт чекає коли товар з'явиться в наявності або товар чекає клієнта в пункті самовивозу у Вінниці.
             - Оплачується - клієнт обрав оплату на карту або безготівковим розрахунком, замовлення чекає оплати.
             - Доставляється - замовлення було передано в службу перевізника і прямує до одержувача.
             - Повернення - покупець відмовився від отримання або зовсім не прийшов за посилкою.
             - Завершено - кінцевий статус вдалого замовлення. У нього потрапляють оплачені та отримані замовлення.
             - Скасовано - кінцевий статус не вдалого замовлення. У нього потрапляють замовлення після статусу "Повернення", якщо з клієнтом не вдалося зв'язатися для підтвердження замовлення або якщо клієнт скасував замовлення під час підтвердження по телефону.
14. Разом - загальна сума замовлення.
15. Додано - дата створення замовлення клієнтом.
16. Комісійні - комісія за замовлення для реферера. З'являється тільки коли статус замовлення стає "Завершено".

    Коли замовлення потрапляє в статус "Завершено", воно стає успішним і Вам на електронну пошту приходить повідомлення з інформацією яку суму виплат зараховано на Ваш баланс, а також яка сума на Вашому балансі на цей момент.