Інформація
Пошук

Гарантія та сервісне обслуговування

    Гарантія на товари в нашому інтернет-магазині надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів товару при отриманні.

    Товар можна обміняти або повернути?

    Товар можна обміняти або повернути протягом 14 днів після покупки не рахуючи дня купівлі. Це право гарантує Вам «Закон про захист прав споживача».

    Тобто Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний або повернути за нього гроші на карту Приват Банку або в точці самовивезення, якщо товар не задовольнив Вас формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін або повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також товарна накладна (або її копія), виданий споживачеві разом з проданим товаром. Доставка обміну або повернення товару належної якості оплачується покупцем повністю за тарифами перевізника. Товар неналежної якості протягом 14 днів з моменту покупки обмінюється або повертається без оплати за доставку перевізнику.

    Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

     товар, не був у вживанні та не має слідів використання: подряпин, тріщин, сколів, потертостей, інших механічних пошкоджень і слідів установки;
     товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
     збережені всі ярлики та заводське маркування.

    Обмін по гарантії здійснюється протягом гарантійного терміну зазначеного в описі товару (якщо товар надається гарантія) на нашому сайті.


    Гарантійний обмін і повернення не можлива, якщо:

     порушена цілісність гарантійних пломб;
     є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
     порушені правила використання або використання товару не за призначенням;
     було здійснено несанкціоновані розтин, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
     має пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
     відсутня комплектне пакування.


    Де і як можна зробити повернення або обмін товару?

    Якщо Ви знаходитесь в місті Вінниця, товар можна обміняти по гарантії або повернути в нашому магазині за адресою: пр. Юність 35A, р."Юність", магазин №10 (ринок "Юність" між ТЦ Магігранд і LetyShops) з 08:00 до 18:00 з понеділка по суботу.

    Також обмін або повернення можна здійснити за допомогою Нової Пошти. Подробиці пересилання уточнюйте в операторів нашого інтернет-магазину. Грошовим переказом повернення коштів не відбувається, тільки переведенням на банківську картку після отримання. Посилки, надіслані нам грошовим переказом, отримані нами не будуть.

    Бракований (не робочий) товар на обмін або повернення не потрібно додатково упаковувати при відправленні (тільки комплектне пакування), потрібно відмовитися від послуг пакування в відділенні перевізника. По закінченню 14 днів після покупки оплата транспортних послуг 50/50. Після отримання повернення або обміну буде здійснена перевірка товару з боку магазину.