Інформація
Пошук

Партнерська програма

    Стань партнером Магазину Електрики отримуй дохід від замовлень наведених роздрібних клієнтів!

    Метою даної програми є спільне і взаємовигідне просування нашої продукції.
    Обліковий запис партнера є окремим і не пов'язаний з особистим кабінетом покупця. Для використання партнерської програми необхідно використовувати Вхід для партнерів.

Наші переваги:

• Партнерська програма
ефективний спосіб пасивного доходу
• Зручна система відстеження нарахувань
• Індивідуальна технічна підтримка
• Прозора система нарахувань і виплат
• Виплати протягом 24 годин


Часті питання


    1. Як почати?
    Для участі в партнерській програмі не обов'язково бути покупцем нашого інтернет магазину. Щоб почати заробляти необхідно зареєструватися та залучати роздрібних клієнтів.

    2. Як залучити клієнта?
    1) Розмістіть свою реферальне посилання або банер з посиланням на Вашому сайті.
2) Розкажіть про нас у своєму особистому блозі або на сторінці в соціальній мережі і додайте в публікації своє реферальне посилання.
3) Розішліть листи своїм друзям, знайомим і клієнтам, за допомогою e-mail розсилки або іншим способом, із зазначенням свого реферального посилання.


    Посилання, для зручності використання, можна скоротити за допомогою сервісу скорочення посилань u.to.

    3. Де знайти реферальні посилання з кодом відстеження переходів?
    На сторінці рефералів партнера можна знайти:

     Реферальне посилання для запрошення партнерів посилання за яким можна зареєструвати Вашого партнера, так-же партнер зможе самостійно зареєструватися після переходу способом представленим нижче.
     Ваш код реферера унікальний код посилання по яких відстежуються переходи і покупки покупців від Вас, не обов'язково зареєстрованих.
     Генератор посилань інструмент для створення посилання на певний товар або категорію, просто почніть вводити назву товару і виберіть зі списку, що з'явилася нижче посилання потрібно передати покупцеві від Вас, не обов'язково зареєстрованим.


    4. Як відстежувати партнерів і переходи?
    У кабінеті партнера можна відслідковувати статистику по партнерів другого рівня (відстеження нарахувань від партнерів другого рівня) і статистику за реферальним переходах і партнерам першого рівня (відстеження нарахувань від партнерів першого рівня і від реферальних переходів).

    5. Як нараховується винагорода за замовлення від наведених партнерів?
    Винагороди від покупок нараховуються від зареєстрованих в партнерській програмі по Вашій реферального посиланням користувачів і від користувачів, які не реєструвалися але роблять покупки по Вашій реферального посиланням.

    Партнерська програма передбачає два рівня нарахування комісії:

    1 рівень – 10% від суми замовлення
    2 рівень – 2% від суми замовлення

    1 рівень – партнер, який зареєструвався по Вашій реферального посиланням або покупець, що здійснює покупки по реферального посиланням.
    2 рівень – партнер, який зареєструвався по реферальному посиланню партнера 1 рівня.

    Кількість партнерів 1 і 2 рівнів необмежено. Кожен партнер може мати партнерів 1 і 2 рівнів. Ви автоматично отримуєте винагороду від замовлень партнерів 1 рівня в розмірі 10% від суми і 2% від суми замовлень партнерів 2 рівня.

                 

    Суму готову до висновку можна побачити в кабінеті партнера або у відділі замовлення виплат.

* На кабель і промисловий інструмент комісія 5%, на решті товар 10%.

    6. Як замовити виплату?
    Виплату грошових коштів з рахунку партнера можна здійснити на картку Приват Банку, яка була вказана при реєстрації або додана вручну в меню карт для виплат. У кабінеті партнера є відділ замовлення виплат, мінімальна сума для виплати 100грн.

    7. Покупка є а нарахувань немає. Коли надійдуть нарахування доступні для виплати?
    Нарахування надходять на рахунок партнера тільки після повного завершення замовлення, тобто після оплати (післяплатою або безготівковим розрахунком) і отримання замовлення. У випадку з післяплатою затримка нарахувань може бути до 15 днів. У випадку з безготівковим розрахунком (оплата на карту або через рахунок фактуру) нарахування відбуваються швидше.

    8. В якому випадку нагорода за замовлення не з'явиться?
    Нагорода за замовлення не з'явиться в наступних випадках:

• Якщо покупець зробив замовлення за передоплатою і не сплатив його.

• Було зроблено замовлення післяплатою і не було отримано.

• Замовлення було зроблено і отриманий на "самого себе". При повторних порушеннях слід блокування аккаунту.