Інформація
Пошук

Як залучити клієнта?

    Є два способи залучення:


    Пасивний

    Це метод залучення, при якому партнер розміщує свої реферальні посилання у своїх публікаціях, коментарях, форумах, підписах на пошті, банерах та інших рекламних оголошеннях для того, щоб зацікавити потенційних рефералів перейти по його партнерському посиланню.


    Активний

    Цей метод вимагає від партнера самому шукати потенційних рефералів, спілкуватися з ними, розповідати про переваги продукту і стимулювати купувати товар по його партнерському посиланню.


    Який саме спосіб залучення краще, сказати важко, оскільки це залежить від багатьох факторів, але, зрозуміло, найефективніше використовувати два способи одночасно або комбінувати.

    Посилання, для зручності використання, можна скоротити за допомогою сервісу скорочення посилань goo.su.